Jaunumi

15 Nov Kļūdas darbā ar 3PL operātoru

Bieži vien mūsu cienījamie klienti pieļauj dažādas kļūdas darbā ar 3PL operātoru. Šīs kļūdas izraisa papildus izdevumus un ietekmē piegādes termiņus. Mēs piedāvājam iepazīties ar bieži pieļaujamām kļūdām.

1. Nesavlacīgs paziņojums 3PL operātoram par kravas ierašanos un izkraušanu. 

Ārpus plāna kravas iekraušanas/izkraušanas  sagaidīšana var norit vairākas stundas un dažos gadījumos līdz pat 24 stundām. Tas noved pie transporta dīkstāvām un  kravas iekraušanas/izkraušanas procesa izpildi ārpus pamatdarba laika ar papildus samaksu 3PL operātoram par virstundām.

2. Nesavlaicīga uzdevumu iesniegšana par kravas pieņemšanu / komplektāciju / marķēšanu. 

3PL operātors iepriekš saplāno savu darbu uz vairākām dienām. Situācijā, kad krava ir steidzama, bet darba plānā šī krava nebija iekļauta, tad 3PL operātoram nāksies veikt kravas apstrādi ārpus pamatdarba laika, kas izraisa papildus izmaksas klientam.

3. Nesavlaicīga transporta vienību numuru apstiprināšana. 

3PL operātors nevar iekraut kravas jebkurā no pieejamām transporta vienībām, kas ieradušās uz iekraušanu. Klientam ir pienākums iesniegt rakstiskā veidā pilnu autotransportu, konteineru, vagonu numuru sarakstu ar precīzām instrukcijām saistībā ar kravu dokumentu numuru atbilstību attiecīgajam transporta vienības numuram. Bieži vien klients aizmirst iesniegt iepriekš minētā veida informāciju, līdz ar to radot transporta dīkstāvi, kas, savukārt, noved pie papildus nevajadzīgām izmaksām par dīkstāvām un virsstundu darbu.

4. Pēķšnas uzlīmju formāta izmaiņas, wms failu formāta izmaiņas, informācijas satura maiņa uz uzlīmes utt.

Šādās situācijas tiek aizkavēta kravas apstrāde, kavēti piegādes plāni, kā arī tiek rastas milzīgas papildus izmakas saistība ar programmu daļas pārbūvi. Sakarā ar to, ka vairums 3PL operātoru izmanto IT kompāniju pakalpojumus, nav iespējams veikt noteiktas izmaiņas vienā mirklī, jo IT kompānijām ir savs ieplānoto darbu grafiks un visi ārpus plāna darbi tiks veikti par papildus samaksu, kas, savukārt, tiks pāradresēti klientam, kas pasūtīja attiecīgu pakalpojumu.